Nazwa forum

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2010-03-20 22:12:20

SxE

Administrator

2629445
Call me!
Zarejestrowany: 2010-03-20
Posty: 36
Punktów :   

Informacje o grze Counter-Strike Source

Counter-Strike: Source (w skrócie CS:S) taktyczny first-person shooter stworzony przez Valve na silniku graficznym Source (stąd Source w nazwie). Remake gry Counter-Strike. Premiera odbyła się 7 października 2004, potem CS:S wydany został razem z Half-Life 2.

Różnice między CS 1.6 a CS:S

    * Ulepszona grafika dzięki silnikowi graficznemu Source i fizyka dzięki silnikowi fizycznemu Havok, użytych w grze Half-Life 2.
    * Retusz znanych map - układ poziomów został nieznacznie zmieniony, jednak dodano wiele nowych szczegółów wizualnych, typu: drzewa, hydranty, słupy transmisyjne itp.
    * Nowe modele postaci (terrorystów, antyterrorystów oraz zakładników).
    * Po otrzymaniu jakiegokolwiek obrażenia, postać porusza się nieznacznie wolniej (w przeciwieństwie do CS 1.6 gdzie praktycznie nie mogła się poruszyć).
    * Modernizacja modeli broni i animacji przeładowań.
    * Bardziej realistyczne zachowanie broni.
    * Ulepszony system zakupów - amunicja jest dokupowana automatycznie.
    * Bez większych problemów można stworzyć swój własny config, dzięki któremu można kupować bronie z gotowego schematu.
    * Flashbang (czyt: granat błyskowy) oprócz oślepienia powoduje ogłuszenie, całkowicie dezorientując przeciwnika.
    * Smoke Grenade (czyt: granat dymny) w przeciwieństwie do tego z CS 1.6 wybucha dopiero po chwili. Zmodernizowano również sam wygląd dymu, dzięki czemu zwiększyły się jego właściwości maskujące.
    * HE Grenade (czyt: granat odłamkowy) nie zadaje już obrażeń przez ściany. Od granatu w wersji gry 1.6 różni go to, że na chwilę ogłusza postać gracza (w słuchawkach bądź głośnikach słyszany jest charakterystyczny dźwięk, odwzorowujący ogłuszenie, przez co gracz nie słyszy strzałów oraz komunikatów wypowiadanych przez innych graczy przez zintegrowany z grą system komunikacji głosowej).
    * Zdefiniowano rodzaje materiałów oraz ich wpływ na balistykę pocisków.
    * Usunięto tactical shield na rzecz większej równowagi w grze.
    * Naprawiony został bug z tłumikiem.


Przestrzegać regulaminu bo jak nie to ban !

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.konskie.pun.pl www.nowe.pun.pl www.allforandroid.pun.pl www.naszemiejsce.pun.pl www.is-mgr.pun.pl