Nazwa forum

Opis forum


#1 2010-03-21 10:21:48

SxE

Administrator

2629445
Call me!
Zarejestrowany: 2010-03-20
Posty: 36
Punktów :   

Informacje o grze Left 4 Dead

Left 4 Dead - gra typu survival horror, przedstawiona z widoku pierwszej osoby, polegająca na kooperacji czterech graczy, tworzona przez Turtle Rock Studios, będące od 10 stycznia 2008 roku częścią Valve Software. Certain Affinity zajęło się konwersją gry na platformę Xbox 360. Gra oficjalnie osiągnęła status RTM 13 listopada 2008. Demo gry (już niedostępne) zostało udostępnione 6 listopada dla graczy, którzy kupili grę w przedsprzedaży i 11 listopada dla reszty. Zawierało ono dwa pierwsze scenariusze pierwszej kampanii (No Mercy)

Rozgrywka jest rozłożona na czterech bohaterów:

    * Louis - czarnoskóry mężczyzna, ubrany jest w strój biurowy (biała koszula,krawat i czarne spodnie), nosi drogi zegarek. Jest często parodiowany przez użytkowników programu Garry's Mod 10 z powodu swojej kwestii znalezienia środków przeciwbólowych (Pills Here!).

    * Francis - biały mężczyzna w stroju harlejowca, ma kilka tatuaży, jest najwyższy, często żartuje i narzeka na rzeczy których nie lubi.

    * Zoey - biała kobieta, jest najniższa, dlatego nosi czerwoną markową kurtkę. Niektórzy gracze używają jej kwestii umierania, mając na celu rozśmieszyć lub zirytować kompanów.

    * Bill - weteran Wojny w Wietnamie, biały mężczyzna w podeszłym wieku. Nosi zielony strój oraz zielony beret. Często doradza innym graczom.

Wszyscy są naturalnie uodpornieni na wirusa, który zdziesiątkował ludzkość zamieniając ją w zombie. Można nimi sterować, lub zostawić to sztucznej inteligencji. Udostępniono trzy tryby rozgrywki - kampanię dla pojedynczego gracza, grę w sieci i versus (jedni gracze wcielają się w zombie, drudzy w niedobitków). Bardzo ważnym elementem gry jest AI Director, wynalazek Valve'u, który może losowo generować zombie w różnych miejscach i dopasowywać poziom trudności do umiejętności graczy (np. prawdziwi eksperci są atakowani cały czas, a nowicjusze - rzadziej). Sprawia to, że rozgrywka za każdym razem wygląda inaczej. Wśród hord zombie co jakiś czas pojawiają się minibossowie posiadający wyjątkowe zdolności. Są to:

    * Boomer - gruby zombie, który wymiotuje na ocalałych. Zwabia na nich w ten sposób mnóstwo zombie i mocno ogranicza widoczność. Po zabiciu eksploduje oblewając wszystko dookoła krwią i wydzieliną (opryskanie wydzieliną z eksplozji również przyciąga hordy zombie).

    * Smoker - zombie o nadzwyczaj długim języku. Łapie nim ocalałych z dużych odległości i przyciąga do siebie, po czym zabija. Gdy ginie pozostawia po sobie chmurę zielonego dymu, który wywołuje u ocalałych kaszel i tym samym uniemożliwia komunikację głosową.

    * Witch - ("Wiedźma"), chude zombie płci żeńskiej, które siedzi w miejscu i płacze. Nie stanowi zagrożenia, dopóki któryś z graczy nie przestraszy jej np. strzelając w nią (lub w jej pobliżu), lub świecąc jej w oczy latarką. Wtedy skacze na tego, który to zrobił i zabija kilkoma ciosami, po czym ucieka.

    * Hunter - skoczne zombie, które potrafi chodzić po ścianach i rynnach, Skacze z odległości na wybranego ocalałego, po czym dobija go kilkoma ciosami.

    * Tank - najniebezpieczniejsze zombie, bardzo silne i wytrzymałe. Potrafi rzucać kawałkami budowli, oraz jednym ciosem odrzucić ocalałego na dużą odległość i obezwładnić.

    * Screamer - powstały w pierwszych miesiącach koncepcji postaci, wycofany z powodu zbyt dużej ilości problemów, ponieważ Screamer (krzykacz)był bardzo szybki i miał służyć jako alarm dla hordy, gdy nie został zabity w przeciągu pierwszych paru sekund kontaktu z ocalałymi wzywał coraz to nowsze fale zombie i nie można było go odróżnić od pozostałych przeciwników, ostatecznie przerobiono go na Boomera.

Gra zawiera 22 scenariusze rozłożone na pięć kampanii. Każdy scenariusz kończy się wejściem do tzw. safe room, a kampania - dostaniem się do punktu ewakuacyjnego. Nazwy i opisy poszczególnych kampanii:

    * "No Mercy" (Bez Litości)- akcja dotyczy dotarcia na dach Szpitala Miłosierdzia, skąd Ocaleni zostaną zabrani przez helikopter.

    * "Death Toll" (Liczba Zabitych)- Ocaleni mają zamiar udać się do miasta Riverside, lecz okazuje się że pozostał tam tylko szalony człowiek, który zabarykadował się w kościele. Ostatecznie Bohaterowie uciekają statkiem.

    * "Dead Air" (Martwe Powietrze)- nasi herosi muszą dostać się na lotnisko, skąd zostaną zabrani przez samolot transportowy Hercules.

    * "Blood Harvest" (Krwawe Żniwo)- Ocaleni zmierzają w kierunku bazy wojskowej. Ostatecznie uciekają z dużego wiejskiego domku wojskowym samochodem opancerzonym.

    * "Crash Course" (Kurs Kolizyjny)- kontynuacja wątku z kampanii "No Mercy". Pilot helikoptera został zarażony przed zabraniem Ocalonych z Dachu szpitala. Kampania kończy się ucieczką Bohaterów opancerzonym wozem (domowej roboty).

21 Kwietnia pojawił się darmowy dodatek do gry Left4Dead (DLC Survival), który daje możliwość rozegrania gry typu survival(przetrwanie) którego celem jest, jak najdłuższe przetrwanie ataków hordy wraz z super zainfekowanymi, zazwyczaj występują medale za: brązowy 4.00 min., Srebrny 7.00 min. i złoty 10.00 min. Wraz z nowym rodzajem rozgrywki pojawiła się nowa mapa Last Stand przeznaczona tylko dla rozgrywki survival, pozostałe to 4 scenariusze z każdej kampanii. Modyfikacja dodaje również parę nowych Achievmentów


Przestrzegać regulaminu bo jak nie to ban !

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pret.pun.pl www.europe.pun.pl www.pokemon-fusion.pun.pl www.bakugan-gra.pun.pl www.cs-biedronka.pun.pl